در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
پورتال جامع فروشندگان مواد شیمیایی،آزمایشگاهی و پزشکی ،بزرگترین بازار نیازمندی های اینترنتی برای درج آگهی رایگان فروشگاه ها و فروشنده های مواد شیمیایی،آزمایشگاهی،تجهیزات آزمایشگاهی،تجهیزات پزشکی و داندانپزشکی

ده مزیت تبلیغات اینترنتی

یکشنبه ۵ مهر ۹۴ مقالات
  • تصویر شماره ده مزیت تبلیغات اینترنتی

شیمی سرا ؛‌اولین و بزرگترین پورتال جامع فروشندگان مواد شیمیایی ،‌مواد شیمیایی آزمایشگاهی ،‌تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی در کشور

سایت شیمی سرا با چندین سال تجربه در عرصه تبلیغاتی منحصر به فروش مواد شیمیایی ، مواد ازمایشگاهی ، تجهیزات پزشکی و ازمایشگاهی فعالیت مستمر داشته و شما فروشندگان را برای پا گذاشتن به دنیای ویژه تبلیغاتی خود دعوت مینماید.

 امروزه تعداد کاربران اینترنتی در سراسر جهان، روز به روز بیشتر می شود و اینترنت به وسیله کاربرانی متعلق به گروه های سنی و طبقات اجتماعی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر، اینترنت به یک رسانه مهم و تاثیرگذار در ارتباطات، سرگرمی، آموزش و اطلاع رسانی تبدیل شده و روز به روز فضا را بر رسانه های سنتی تنگ تر می کند. 

 اکنون برخی مدیران تجاری به این نتیجه رسیده اند که معرفی کالا از طریق تبلیغات سنتی و به روش هایی همچون هدایای تبلیغاتی (مثل خودکار، جاسوئیچی، کلاه و لیوان)دیگر چندان مفید نیست. این روش های قدیمی و نخ نماشده، بسیار هزینه بر است و راندمان پایینی دارد. بر این اساس بازاریابی سنتی و استفاده از شیوه های قدیمی تبلیغ نظیر استفاده از تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجلات و مانند آن اندک اندک به محاق فرو می رود. این در حالی است که «اینترنت» علاوه بر این که ابزاری بی نظیر برای تبادل اندیشه ها و اطلاعات به شمار می رود، از جایگاه ممتازی در حوزه تبلیغات نیز برخوردار است.

در دید کلی پیش بینی ها نشان می دهد که بازاریابی و تبلیغات آنلاین، به زودی جای تبلیغات سنتی را خواهد گرفت. در ادامه مقاله، به ده مزیت استفاده از تبلیغات اینترنتی در معرفی کالاها و خدمات – در مقایسه با تبلیغات آفلاین – اشاره می شود:
 1. پوشش گسترده با استفاده از شیوه های آنلاین، می توان تبلیغات را به مخاطبان بیشتری نمایش داد. مسلماً همین امر، تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات را به دنبال خواهد داشت.
 2. مخاطب یابی هدفمند شما با استفاده از تبلیغات آنلاین می توانید محصولات خود را برای گروه های دقیق تر و متمرکزتری از مخاطبان نمایش دهید. این امر کیفیت طرح های تبلیغاتی شما را بالا برده و باعث می شود از تبلیغات خود نتایج بیشتر و ملموس تری به دست آورید.
 3. مقرون به صرفه یکی دیگر از مزایای تبلیغات در فضای وب این است که چنین تبلیغاتی - در قیاس با موارد سنتی – بسیار به صرفه تر است. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه ای معقول و مناسب، مخاطبان بیشتری را در معرض تبلیغات خود قرار دهید.
4. قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا تبلیغات اینترنتی به دلیل ماهیت دیجیتالی خود، از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار است. در این نوع تبلیغات با استفاده از ابزارهای گوناگون می توان عملکرد و میزان اثربخشی تبلیغات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. بر همین اساس، اصلاح و طراحی مجدد تبلیغات (در صورت نیاز) آسان تر خواهد بود. این در حالی است که اغلب و شاید همه انواع تبلیغات سنتی، از چنین مزیت ارزشمندی بی بهره است.
5. سرعت تبلیغات آنلاین بسیار سریع تر از تبلیغات آفلاین عمل می کند. شما بلافاصله پس از اجرای طرح تبلیغاتی خود، می تواند گزاره های مورد نظرتان را در معرض دید طیف وسیعی از کاربران و مخاطبان قرار دهید.
6. ارائه اطلاعات بیشتر و دقیق تر در تبلیغات اینترنتی، شرکت ها می توانند اطلاعات بیشتر و تفصیلی تری از کالاها و خدمات خود را به مخاطبان انتقال دهند. مثلاً در یک تبلیغ مطبوعاتی، همه چیز به یک کادر مشخص خاتمه می یابد ولی در تبلیغات سایت ها، کاربر می تواند با کلیک بر لینک تعبیه شده، به سایت یا صفحه خاص دیگری منتقل گشته و در آنجا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کند.
 7. شیوه پرداخت بهتر پرداخت معقول و مناسب یکی دیگر از مزایای تبلیغات و بازاریابی آنلاین به شمار می رود. در تبلیغات آفلاین شما باید کل هزینه را در همان اول کار، به آژانس تبلیغاتی که مجری طرح های شماست، پرداخت کنید، و این امر، قطع نظر از نتیجه ای است که تبلیغات مزبور به بار خواهد آمد. در حالی که در تبلیغات اینترنتی می توان هزینه ها را بر اساس عواملی همچون مخاطبان واقعی، کلیک ها و غیره تعیین نمود.
 8. به روزرسانی آسان به طور کلی در فضای سایبر، مطالب را می توان به سهولت ویرایش، حذف و تعدیل کرد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که تبلیغات به نمایش درآمده در یک سایت خاص را، با یک تغییر جزئی در کد آن، اصلاح نموده و نسخه جدید تبلیغ را در معرض دید مخاطب قرار داد. واضح است که نشریات از این ویژگی جالب محروم هستند چرا که پس از چاپ مطلب، نمی توان آن را دستکاری کرد.
9.
برقراری ارتباط بهتر با مشتری افراد بهتر می توانند با تبلیغات و کالاهای آنلاین ارتباط برقرار کنند؛ ضمن این که چنین رابطه ای بالقوه از عمق بیشتری برخوردار است. علت این امر آن است که کاربران قادرند - به طور مستقیم یا غیرمستقیم - به آسانی به ما بازخورد بدهند. این موضوع می تواند راهگشای ما برای بهینه کردن تبلیغات مان باشد.
10.
برندسازی بهتر هر نوع تبلیغات - به ویژه تبلیغات اینترنتی - به بهینه شدن فرآیند برندسازی کمک می کند. شما با تبلیغات آنلاین می توانند برند، شرکت، کالا و سرویس های خود را متمایز کنید. این امر از آنجا حائز اهمیت است که برند بخش مهمی از یک فرآیند نظام مند بازاریابی به شمار می رود.   

وبسایت شیمی سرا به سادگی امکان درج آگهی رایگان برای شما عزیزان بازدید کننده را در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی ، مواد شیمیایی آزمایشگاهی ،‌تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی فراهم نموده و همواره در تلاش است تا به بهترین نحو ممکن به شما عزیزان خدمات لازم را ارائه دهد.

  ثبت آگهی رایگان