در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
پورتال جامع فروشندگان مواد شیمیایی،آزمایشگاهی و پزشکی ،بزرگترین بازار نیازمندی های اینترنتی برای درج آگهی رایگان فروشگاه ها و فروشنده های مواد شیمیایی،آزمایشگاهی،تجهیزات آزمایشگاهی،تجهیزات پزشکی و داندانپزشکی

انتقال صنف فروشندگان مواد شیمیایی از خیابان ناصر خسرو در تهران قدیم

دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ اخبار صنف مواد شیمیایی

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از انتقال صنف فروشندگان مواد شیمیایی از خیابان ناصر خسرو در این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله ویردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح انتقال صنف فروشندگان مواد شیمیایی از خیابان ناصر خسرو واقع در منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه است.  

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور رفع مزاحمت و کاهش آلایندگی زیست محیطی و افزایش سلامت شهر، افزایش سلامت شهروندان و رفاه حال آن‌ها در دست اجراست.  
الله ویردی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: انتقال صنف فروشندگان مواد شیمیایی از محور خیابان ناصر خسرو با توجه به مزاحمت و آلایندگی زیست محیطی، تغییر بافت و زیباسازی جداره ناصر خسرو برای پویایی محل و ایجاد رغبت برای اصناف دیگر و سکونت صنف‌های دیگر در اولویت طرح‌های اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 است.
  
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: انتقال فروشگاه های مواد شیمیایی از محور خیابان ناصر خسرو به خارج از محدوده منطقه 12 با نظارت کارشناسان اداره ساماندهی شهرداری این منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.
  
الله ویردی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 افزود: انتقال کوره‌های تفت آجیل و خشکبار از بازار بزرگ تهران به شهرک صنعتی قرچک تا سال آینده با هماهنگی شرکت ساماندهی و اتحادیه اصناف، شهرداری منطقه 12، شهرک صنعتی وزارت صنایع و معادن از اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری این منطقه است.  

  ثبت آگهی رایگان