در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
پورتال جامع فروشندگان مواد شیمیایی،آزمایشگاهی و پزشکی ،بزرگترین بازار نیازمندی های اینترنتی برای درج آگهی رایگان فروشگاه ها و فروشنده های مواد شیمیایی،آزمایشگاهی،تجهیزات آزمایشگاهی،تجهیزات پزشکی و داندانپزشکی

ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی فروش مواد شیمیایی

سه شنبه ۲۴ شهریور ۹۴ اخبار صنف مواد شیمیایی
رئیس اتحادیه مواد شیمیایی تهران گفت: بیش از 11 صنف با اتحادیه فروش مواد شیمیایی تداخل صنفی دارند و اقدام به فروش مواد شیمیایی می کنند که این موازی کاری برای اعضای اتحادیه مشکل ساز شده است.

به نقل از اتاق اصناف ایران، رئیس اتحادیه مواد شیمیایی تهران افزود: با اجرای طرح خروج واحدهای فروش مواد شیمیایی به خارج از محدوده شهری ، بیش از 200 واحد از واحدهای تحت پوشش اتحادیه اقدام به اخذ پروانه کسب از سایر صنوف همگن داشته‌اند و تحت صنوف دیگر فعالیت دارند که این امر نیز مشکلاتی را به دنبال داشته است.
اسدالله خواجه پیری اضافه کرد: انتقال واحدهای فروش مواد شیمیایی به خارج از تهران دو سال است که کلید خورده و اعضای صنف با اجاره واحدهای صنفی در شهرک کیمیا مشغول فعالیت شده اند .
خواجه پیری تصریح کرد: تنها 50 واحد صنفی تحت پوشش اتحادیه به شهرک صنفی منتقل شدند و 200 واحد نیز با عوض کردن پروانه کسب تحت عنوان اتحادیه‌های دیگر مانند اتحادیه رنگ فروشان، اتحادیه نایلون و پلاستیک ،..... همچنان در ناصر خسرو مشغول فعالیت هستند.
وی اظهار کرد: اعضای اتحادیه توانایی خرید زمین و ساختمان را ندارند و زمینی که در بازار کیمیا را به مدت دو سال اجاره کرده بودیم اما اکنون مدت اجاره پایان یافته که تقاضای تمدید اجاره را از ساماندهی داشته‌ایم.
رئیس اتحادیه فروشندگان مواد شیمیایی افزود: زمانی که طرحی اجرا می‌شود، باید تمام جوانب کار در نظر گرفته شود؛ اکنون با خروج اعضای اتحادیه به خارج از شهر با توجه به نداشتن توانایی مالی اعضای اتحادیه باید زمین یا ساختمانی را به اتحادیه به صورت فروش یا اجاره‌ای اختصاص دهند تا اتحادیه با مشکلات عدیده مواجه نشود.
خواجه پیری تصریح کرد: اتحادیه فروش مواد شیمیایی مواد اولیه کارخانه‌ها ، آزمایشگاه‌های صنعتی و خوارکی و مواد اولیه کارخانه‌های رنگ ، پلاستیک و پتروشیمی را عرضه می‌کند که بیش از 70 درصد این مواد اولیه از محل واردات تامین می‌شود.
وی با بیان اینکه بیشتر این مواد از کشورهای چین، هند، ترکیه و آلمان وارد می‌شود، گفت: امسال نرخ مواد شیمیایی افزایش نداشته بلکه شاهد کاهش قیمت محصولات نیز هستیم زیرا بازار راکد است.

  ثبت آگهی رایگان